De ZorgSpecialist

Branding & Redesign

Een frisse start na overname

Een bedrijf overnemen doe je vaak inclusief de identiteit en visuele uitstraling. Zo ging het ook bij de huidige eigenaren van De ZorgSpecialist. Maar al vrij snel voelde dit niet goed meer en was moment daar om opzoek te gaan naar de nieuwe identiteit.

Met behulp van creatieve workshops, interviews en onderzoek kwamen we tot de kernwaardes: Vertrouwen, Ondernemend, Persoonlijk & Kwaliteit. Met dit als basis voor het merkverhaal, zijn we gaan ontwerpen en is de complete uitstraling vernieuwd. Van de website tot bestickering van de auto’s.

Het werk en de locaties in beeld 

Als het over zorg gaat krijg je graag een goed een eerlijk beeld van de diensten en manier van werken. Wie is de ZorgSpecialist, en waar kom je als client terecht? Onze fotograaf heeft dit prachtig weten vast te leggen. De fotografie 

Werving van zorgmedewerkers is een hele uitdaging. Wij maakten het leuk en succesvol.

Een aansprekende campagne in combinatie met een goed werken vacatureplatform op de eigen website resulteert in een constante stroom aan sollicitatie op een grote diversiteit aan vacatures. 

Naast de campagne en het vacatureplatform zorgen we ervoor dat de vacatures automatisch worden doorgezet naar Google Jobs zodat de vindbaarheid van de vacatures in de regio goed is.

Klant

De ZorgSpecialist

Diensten

We ontwikkelende een volledig nieuwe identiteit gebaseerd op de kernwaarden. Deze identiteit hebben we doorgevoerd in alle uitingen en communicatie. Daarnaast zijn we actief betrokken bij wervingscampagnes en de sponsoractiviteiten van het bedrijf. We zorgen er samen met het interne team communicatie voor dat de ZorgSpecialist altijd de juiste uitstraling en boodschap heeft.

Samenwerking

Voor de fotografie van de locaties, cliënten en medewerkers vroegen wij Jaap Kroon de fotografie te verzorgen. 

Keywords

Merkidentiteit, redesign, visuele merkuitstraling, webdevelopment, campagnes, employer branding, grafisch vormgeving.